Duża liczba firm stawia na bezpośrednią reklamę skierowaną do własnych klientów. Spore zainteresowanie ze strony klientów, znaczny poziom efektywności takiej reklamy, a także niskie nakłady finansowe powodują, iż torby reklamowe są bardzo popularne wśród właścicieli firm. Zarówno torby papierowe, jak i torby foliowe, na których znajdzie się logo firmy, nazwa czy adres, są popularnym i stosunkowo niedrogim rozwiązaniem.

Decydujemy się na torebki reklamowe

reklamowe torebki folioweUznaje się, że torby reklamowe są uniwersalnym gadżetem, dostępnym na rynku od wielu lat. Rozwiązanie to sprawdza się niemal w każdej branży, zaczynając na sklepach obuwniczych, odzieżowych, lokalnych sklepach czy aptekach. Warto zdecydować się na reklamowe torebki foliowe. Modele z nadrukami są prostym gadżetem reklamowym, który może służyć do pakowania zakupionych produktów, jak również do wielokrotnego użytku. Z tego powodu pozwala na dynamiczną promocję firmy wśród lokalnych potencjalnych nabywców. Na rynku dostępnych jest wiele różnorodnych produktów reklamowych, jednak torby foliowe z powodzeniem mogą być stosowane w czasie kampanii promocyjnej czy marketingowej. Jest to funkcjonalny sposób promowania firmy, który przyciąga wzrok potencjalnych nabywców i jednocześnie jest praktyczny. Wybierając odpowiedni model torby reklamowej warto zwrócić uwagę na fakt, czy producent będzie w stanie umieścić na niej interesującą nas grafikę, a także jaka będzie jakość wykonania czy zastosowane tworzywo.

Spośród wielu modeli możemy wybierać torby reklamowe LDPE z uszami albo z rączką, inaczej nazywaną nerką. Oprócz tego dostępne są także torby ekologiczne, wykonane z materiałów łatwych do ponownego przetworzenia. W przypadku branży spożywczej, warto sprawdzić czy konkretny model jest dopasowany do kontaktu z żywnością. Istotny w takim wypadku jest atest Polskiego Związku Higieny. Możemy również wybrać różne sposoby nadruków.